ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

روند افزایش نسبی دما در خراسان رضوی از روز شنبه | پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق طی امروز و فردا (۲ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۳۰۶
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
روند افزایش نسبی دما در خراسان رضوی از روز شنبه | پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق طی امروز و فردا (۲ فروردین ۱۴۰۳)
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز شنبه روند افزایش نسبی دما در سطح استان آغاز می‌شود.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای برای ساعات بعدازظهر امروز تا فردا اوایل وقت به ویژه برای نیمه شمالی و شرقی استان، رگبار باران و رعدوبرق را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: برای بعدازظهر امروز در مناطقی از استان خصوصا مناطق بادگیر جنوب، وزش باد شدید و گردوخاک با احتمال کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید را شاهد هستیم. از فرداشب مجددا بر میزان ابرناکی در استان افزوده شده و برای روز شنبه به طور موقت در پاره‌ای از نقاط استان رگبار باران و رعدوبرق با احتمال تگرگ را شاهد خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی این مدت برای بعدازظهر امروز تا فردا پایان وقت و همچنین روز شنبه، آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب در نواحی فوق‌الذکر دور از انتظار نیست.

آهنگرزاده بیان کرد: از نظر دمایی امروز دمای هوا نسبت به روز گذشته خنک‌تر شده است. روز شنبه مجدد روند افزایش نسبی دما در سطح استان آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مشهد نیز امروز و امشب تا صبح فردا برای پاره‌ای از نقاط رگبار باران با احتمال رعدوبرق را پیش‌بینی کردیم. روز شنبه انتظار داریم از ظهر به بعد شرایط رگبار و رعدوبرق را داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->